۱۲ دی ۱۴۰۰، ۲۳:۲۲

فرماندار آبیک:

مقاومت برخی از مردم آبیک در برابر واکسن پذیرفته نیست

 مقاومت برخی از مردم آبیک در برابر واکسن پذیرفته نیست

آبیک - فرماندار شهرستان آبیک گفت: مقاومت برخی از مردم شهرستان آبیک برای انجام واکسیناسیون پذیرفته و پسندیده نیست و حفظ شرایط آبی شهرستان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام احمدپور بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان آبیک اظهار کرد: با توجه به شیوع اُمیکرون سویه جدید کرونا در کشور، لازم است عموم مردم و همچنین ادارات و اصناف شهرستان آبیک نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون توجه ویژه داشته باشند چرا که همچنان شاهد مقاومت و امتناع برخی افراد برای واکسن زدن هستیم که پذیرفته و پسندیده نیست.

وی وضعیت فعلی شهرستان آبیک را آبی و نتیجه واکسیناسیون دانست و افزود: اصناف و اتحادیه‌ها باید با جان و دل و حساسیت و وجدان در پیشگیری از ابتلاء به ویروس امیکرون پای کار باشند و با توجه به نزدیکی به شب عید، دستورالعمل‌های را رعایت کنند تا به وضعیت دو سال اخیر بازنگردیم.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: همه به ویژه اصناف و اتحادیه‌ها باید برای پیشگیری از شیوع امیکرون و نرسیدن به پیک این سویه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط را کنترل و مدیریت کنند.

احمدپور اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه شب عید دوست نداریم شرایط افرادی که شغل‌شان در معرض خطر قرار دارد مانند کسبه و اصناف شهرستان آبیک به هم بریزد و ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها و جریمه‌ها دوباره بازگشته و اِعمال شود و اعصاب همه مختل شود که می‌طلبد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرایط آبی شهرستان را حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کرونا آتش زیر خاکستر است که هر لحظه احتمال بروز آن وجود دارد و شیوع یافته و پیک خواهد زد که داشتن حساسیت‌های لازم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون ضروری است.

این مسئول تصریح کرد: اگر پیک جدیدی از کرونا شیوع یاید مدارس تحت شعاع قرار گرفته و دانش آموزان متضرر می‌شوند؛ از سویی ناوگان حمل و نقل دچار مشکل شده و بیمارستان‌های شهرستان تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

فرماندار شهرستان آبیک با تاکید بر اینکه تمام مراسمات و جلسات باید پیوست بهداشتی داشته باشند، تصریح کرد: مسئولان مربوطه در حوزه نظارت بر تنظیم بازار، پیش از انجام نظارت و بازرسی لازم است اصناف را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه زدن ماسک ترغیب کنند.

کد خبر 5390630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha